حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
آبان 92 - کیومرث احمدی
حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


بازرگانی را دیدم که صد و پنجاه شتر زیر بار داشت و چهل بنده خدمتکار. شبی در جزیره کیش مرا به حجره خویش برد و همه شب نیارامید از سخنان پریشان گفتن که فلان انبارم به ترکستان است و فلان بضاعت به هندوستان و این قبال فلان زمین است و فلان چیز را فلان کس ضمین.
    گاه گفتی که خاطر اسکندریه دارم که هوایی خوش است و باز گفتی نه، که دریای مغرب مشوش است. گفتی سعدیا سفر دیگر در پیش است که اگر کرده شود بقیه عمر در گوشه نشینم و قناعت گزینم. گفتم آن کدام است؟ گفت گوگرد فارسی خواهم به چین بردن که شنیده ام قیمتی عظیم (دارد) و از آنجا کاسه چینی به روم و دیبای رومی به هند و فولاد هندی به حلب و آبگینه حلبی به یمن و برد یمانی به فارس (برم) و از آن پس ترک تجارت کنم و به دکانی بنشینم. چندان از این ماخولیا فروخواند که پیش از این طاقت گفتنش نماند. گفت ای سعدی تو نیز سخنی بگوی از آن چه دیده و شنیده ای.
    گفتم
    آن شنیدستی که وقتی تاجری
    در بیابانی بیفتاد از ستور
    گفت چشم مرد دنیادار را
    یا قناعت پر کند یا خاک گور
    (کلیات سعدی شیرازی، با مقدمه دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن، انتشارات انجمن خوشنویسان ایران، 1373)




تاریخ : یکشنبه 92/8/26 | 12:13 صبح | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر

برون شو ای غم از سینه که لطف یار می‌آید

تو هم ای دل ز من گم شو که آن دلدار می‌آید

نگویم یار را شادی که از شادی گذشتست او

مرا از فرط عشق او ز شادی عار می‌آید

مسلمانان مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید

که کفر از شرم یار من مسلمان وار می‌آید

برو ای شکر کاین نعمت ز حد شکر بیرون شد

نخواهم صبر گر چه او گهی هم کار می‌آید

روید ای جمله صورت‌ها که صورت‌های نو آمد

علم هاتان نگون گردد که آن بسیار می‌آید

در و دیوار این سینه همی‌درد ز انبوهی

که اندر در نمی‌گنجد پس از دیوار می‌آید




تاریخ : شنبه 92/8/25 | 11:57 عصر | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر

در اوایل این هفته در یک روز در چین جشن گرفته به عنوان روز لیسانس، Duoduo در حال حاضر در مدت کوتاهی پس از طلوع آفتاب به تن داشت. این روز بزرگ او بود و او که قرار بود برای دوست پسر نگاه کنید. او کمی بیشتر از 2 ساله است.

در حزب Duoduo با پدر و مادر خود را در مرکز شهر وارد چانگشا، استان هونان کمی پس از 9 صبح علاوه بر Duoduo، 30 نوزاد بین سن 1 تا 3، همراه با پدر و مادر خود را وجود دارد.

پدر و مادر در چین هستند تا در مورد فرزندان خود را برای پیدا کردن یک همسر آنها اغلب تاریخ کور ترتیب یا فرزندان خود را تحت فشار برای حضور در رویدادهای خواستگاری نگران است. اما برخی از پدر و مادر آن را به یک افراطی جدید. آنها شروع به همسر آینده برای فرزندان خود نگاه کنید در حالی که آنها هنوز هم با استفاده از پستانک.

این رویداد خواستگاری کودک توسط یک وب سایت به نام BB Groupon، که به فروش می رساند محصولات مراقبت از کودک برگزار شد.این دلال یا دلاله ازدواج، دنگ پنگ ، مدیر بازار از وب سایت و پدر Duoduo در است.

او توضیح داد که پدر و مادر متولد شده پس از یک سیاست فرزند چین قانون در سال 1979 شد خواهر و برادر ندارد. همانطور که در بسیاری از خانواده ها، Duoduo با پدربزرگ و مادربزرگ او در طی روزهای هفته تا کی زندگی می کند در حالی که پدر و مادر خود را در حال کار است. بسیاری از زمان او نقش به تنهایی، و دشوار است برای او برای پیدا کردن دوستان سن خود را. او می گوید او تنها و افسرده شدن است.

"من در مورد دخترم تنها بودن بسیار نگران است. ما می خواهیم به سازماندهی این رویداد برای ارائه یک پلت فرم برای نوزادان برای دیدار و بازی با هم. خیلی سخت است برای من برای ملاقات افراد جدید و آن را به من زمان طولانی برای دیدار با من همسر در روز لیسانس، بزرگسالان در حال تلاش برای پیدا کردن زن و شوهر. ??نوزادان نباید به تنهایی یا. خیلی زود است که در مورد ازدواج صحبت می کنید، البته، اما این امر می تواند یک معجزه خوش آمدید در صورتی که واقعا یک روز ازدواج ، گفت: "دنگ پنگ.

والدین معتقدند این یک راه عالی برای فرزندان خود به تمرین مهارت های اجتماعی خود و به دست آوردن تجربه با جنس دیگر است. پدر 24 ساله، آقای یائو، گفت: "از طریق این نوع از واقعه، من امیدوارم که پسر بچه من را می ساخت تا اعتماد به نفس خود و یاد بگیرند که چگونه خود را معرفی درستی در ملاء عام. او پس از آن مهارت به دست آورد، آن را بسیار خواهد بود برای او راحت تر پیدا کردن یک همسر در آینده است. "

Duoduo که چگونه بسیاری از پسران در این حزب بودند غرق شد. علاوه بر او، تنها دو نفر دیگر دختران کوچک و 27 پسر وجود دارد. عدم تعادل جنسیتی در چین افزایش یافت شده است از تکنولوژی اولتراسوند در 1980s به طور گسترده ای در دسترس قرار گرفت و میلیون ها نفر در نفع داشتن یک پسر را انتخاب کنید به سقط جنین دختر نوزاد. آکادمی علوم اجتماعی چین، تخمین می زند که تا سال 2020، 24 میلیون مرد چینی قادر به پیدا کردن یک همسر خواهد بود. عدم تعادل جنسیتی برگ ترس پدر و مادر فرزندان خود را برای پیدا کردن یک همسر خوب آینده.

گو، مادر یک پسر 1 ساله، می گوید که همه از همکاران او به هنگام تولد به پسران در این سال است. او در مورد رقابت در آینده بسیار نگران است. گوا شوهر خود را از طریق تاریخ کور که پدر و مادر خود را راه اندازی ملاقات کرد. او به ارمغان آورد پسر خود را به این رویداد و امیدواریم که او را در نهایت با نگه داشتن دست یک دختر. اما متاسفانه، رقابت شدید در این روز بود. پسر گو را از دست داد به بچه ها که پوشک پوشیده نیست.

بعد از چند پرتاب و لگد بالن، Duoduo دست در دست با یک کودک نو پا خوش تیپ. فقط زمان خواهد شد بگویید اگر آن را یک بازی عشق واقعی است.

"ما سعی خواهد کرد که به ترتیب دو نفر از آنها به بازی با هم اغلب در آینده شاید آنها می توانند به قبل از مدرسه با هم، گفت:" پدر Duoduo.




تاریخ : شنبه 92/8/25 | 1:17 صبح | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر

 

جمعه بازار آلاشت

آلاشْت یکی از شهرهای شهرستان سوادکوه در استان مازندران و زادگاه رضاشاه پهلوی می‌باشد. نام آلاشت در زبان محلی به معنی آشیانه عقاب است. وجه تسمیه آن نیز احتمالاً وجود عقابهای فراوان در کوه‌های بلند این منطقه‌است.

آلاشت در ارتفاع 1900 متری سطح دریا قرار گرفته‌است، دامنه? دمای این شهر بین 7.5 تا 10 درجه? سانتیگراد می‌باشد و میانگین بارندگی سالانه? آن بین 500 تا 700 میلی‌لیتر می‌باشد. آلاشت دارای حیات وحش حفاظت شده‌است که می‌تواند درختان سیاه ریشه مانند گردو، فندوق و گیلاس را در خود پرورش دهد.

خانه‌ای که رضاشاه در آن به دنیا آمد، در حال حاضر موزه مردم شناسی است و بازدید برای عموم آزاد است، جمعه ها در میدانچه ورودی موزه بازارچه ای از صنایع دستی زنان مهربان و مردان استوار این منطقه برپا میشود که داد و ستدی شیرین را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورده است، داستان رنج و حوصله این مادران در زمستان و تابستان شنیدن دارد، حتما به انها سری بزنید.




تاریخ : سه شنبه 92/8/21 | 10:52 صبح | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر

Change the position




تاریخ : سه شنبه 92/8/21 | 10:46 صبح | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر
 

 

 

ای نفس خرم باد صبا

از بر یار آمده‌ای مرحبا

قافله شب چه شنیدی ز صبح

مرغ سلیمان چه خبر از سبا

بر سر خشمست هنوز آن حریف

یا سخنی می‌رود اندر رضا

از در صلح آمده‌ای یا خلاف

با قدم خوف روم یا رجا

بار دگر گر به سر کوی دوست

بگذری ای پیک نسیم صبا

گو رمقی بیش نماند از ضعیف

چند کند صورت بی‌جان بقا

آن همه دلداری و پیمان و عهد

نیک نکردی که نکردی وفا

لیکن اگر دور وصالی بود

صلح فراموش کند ماجرا

تا به گریبان نرسد دست مرگ

دست ز دامن نکنیمت رها

دوست نباشد به حقیقت که او

دوست فراموش کند در بلا

خستگی اندر طلبت راحتست

درد کشیدن به امید دوا

سر نتوانم که برآرم چو چنگ

ور چو دفم پوست بدرد قفا

هر سحر از عشق دمی می‌زنم

روز دگر می‌شنوم برملا

قصه دردم همه عالم گرفت

در که نگیرد نفس آشنا

گر برسد ناله سعدی به کوه

کوه بنالد به زبان صدا

 



تاریخ : یکشنبه 92/8/12 | 6:15 عصر | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر

حجاب فاطمی

از مجموعه: پوستر


 یادداشت هنرمند:
کیومرث احمدی      /نظر یادت نره



تاریخ : پنج شنبه 92/8/9 | 12:38 عصر | نویسنده : کیومرث احمدی | نظر


  • دوربین مداربسته
  • سه سیب
  • سبزک
  • قالب وبلاگ